det hänger på håret

hej alla söta .
jag har vekligen big problems med mitt hår , är så sjukt trött på det som är nu. bara långt slitet och uppklippningen syns inte längre det bara hänger där helt livlöst  .
Så nu har jag bestämt att klippa mig men problemet är att jag har ingen aning om hur ? .
Funderade ett tag på lugg , men vart litemisstänksam om det skulle passa på mig verkligen , tänk om j klipper lugg och ser ut som en groda i det typ ?
sen har jag funderat på att bara klippa till min vanliga frisyr , uppklippt och lite kortare sne lugg och även fixa lite blonda slingor, liksom lite sommarfräscht .
vad tycker ni människor ? , ja vill verkligen ha era tips om det hära så va inte rädda för att komentera .
ska ladda upp lite bilder på mitt hår så får ni se .,

mitt hår nu .     mitt hår uppklippt
sånhär frisyr kanske ?


Kommentarer
Postat av: MOLLY

jag älskar ditt hår nu & jag dyrkade ditt hår förut. Vilket som är superfint. Men det med blonda slingor låter asbra, och sen tror jag att du skulle passa jättebra i lugg! :D

2008-07-20 @ 20:23:58
URL: http://ilovesis.blogg.se/
Postat av: Frida

Hehe.. Tack! Jag tror att jag kör på blond i sommar i alla fall :)



Åh, du har juh skitfint hår, både nu och när det är uppklippt. Men jag vet hur det är när man vill ha förändring, ljusare slingor skulle nog sitta fint i ett lite uppklippt hår faktiskt.. Men Luggen tycker jag att du ska skippa :)

2008-07-21 @ 03:02:13
URL: http://fridabrolin.blogg.se/
Postat av: bella

ditt hår är jätte fint som det är & du skulle nog passa jätte bra i lugg också :D

2008-07-21 @ 19:51:19
Postat av: Anonym

du borde ha uppklippt som du hade förut ;P

2008-07-22 @ 17:57:17
Postat av: nickie

2008-07-24 @ 17:43:46
URL: http://nickie.tellerhag.se
Postat av: nickie

jag råkade skicka tomt [aa] men jag tycker du ska klippa luss :)

2008-07-24 @ 17:44:48
URL: http://nickie.tellerhag.se
Postat av: Anonym

jag råkade skicka tomt [aa] men jag tycker du ska klippa lugg :)

2008-07-24 @ 17:45:20
Postat av: Marlie

INTE lugg Felicia! Men blonda slingor, och klippa upp det eller iallafall topparna :) Men inte så att det blir för kort bara ;)

2008-07-28 @ 19:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0