dagens inköp

yyes , har shoppat litegranna idag , det vart ett par short och solglasögon . mycket bra att ha när vi åker till spaninen.
föresten nu är det inte långt kvar ! , bara 5 ynka dagar . gud vad härligt !
har hittat en favorit affär här i göteborg . affären heter raglady och där har dem sjukt fina saker , massa mjukis kläder från juicy underkläder från d&g snygga ed hardy tröjor och bikinis fina smycken från mi lajki och mkt mer , en affär man inte får missa !
imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på , ska kanske gå och se kung fu panda jag tyckerr den verkar så rolig , hah !
jag vill klippa mig också , men vet fortfarande inte hur , hjälp ,ig snääälla !
aja på tisdag ska jag förhoppnigsvis träffa dellapyttipanna också ,
men lägger in några bilder på dagens inköp . puss påer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0