dags att skriva

hej alla,
nu har jag skaffat en ny blogg eftersom jag var så trött på den andra( www.ffelw.blogg.se )  och för att jag ville börja om på det hela, som jag vill göra på många andra saker också. 
jag har precis kommit till göteborg från skåne och har även vart i öland, ska lägga in lite bilder och skriva lite om det senare när jag orkar , klockan är halv två och jag är grymt trött !
det har tagigt lite tid att fixa med designen på bloggen har tex gjort om bakgrunden , headern , visningsbilden, tagigt bort texten "OM" som står ovanför visningsbilden, har fixat så rubriken hamnar i mitten, ganska enkelt bara man har www.designadinblogg.se , ha skulle inte klara mig utan den sidan , skulle vart helt lost då.

jaja som sagt ja skriver mer senare så puss så länge .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0