liseberg

hola amigos .
har vart på liseberg idag, det var ganska kul . men väldigt varmt jag som hade jeans och allt , hade mycket hellre valt något svalare som ett par shorts eller något?
 Menmen ganska mycket folk var det som betyder ganska långa köer , som sagt jag hatar verkligen köer det är det värsta som finns ( förutom sjukhus ) att stå i en kö i 40 minuter klarar jag knappt av, okej om man är med kompisar snackar och så då kan det gå men inte om man är med nån som man inte har något att prata om. Jag fick iallfal åkt balder , iloveit , sjukt skön känsla .

haha men kortet som togs på mig när jag åkte balder var det fulaste jag någonsin sett, på riktigt jag såg helt wild and crazy ut . ha och det kortet visades upp på alla skärmar , skärmarna finns i taket när man köar så alla såg typ mig på det där fula kortet . fan .
ha jaja , åkte också höjdskräcken, flumride, kolorado, lisebergsbanan hm det var nog det enda jag åkte fast flera gånger .
spelade en del också vann inget "stort" men min lillebror fick en  * vinst men det var nån kärring som sa att hon hade det nummret ._.

aja orkar inte skriva mer så , puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0