shoppat.

hola amigos .
åkte iaf och shoppade lite , fick med mig mer än bara den där tshirten , handla lite till spanien ska ju dit om 5 dagar typ .
kollade också på kung fu panda a, den handlade om pandan poo som sålde nudlar men han är mer intresserad av kung fu . hans by måste räddas från en ond snöleopard och det är po blir utvald till det jobbet , han måste lära sig och slås , ha mer tänker jag inte berätta ^haha men den var ganska kul för att vara barnfilm (:

jaja , imrgon ska jag troligtvis åka till liseberg trots olyckan , men chansen att det skulle hända nån mer olycka är nog inte så stor lika stor som alla andra dagar liksom , mamma ville inte gå eftersom det hade hänt det där med rainbow , menmen man lever bara en gång .? . della kmr jag inte kunna träffa för hon skulle till landet .suck .
aja life goes on ^ laddar upp bild på vad jag fick med mig hem .
puss och godnatt . z<3

 
ha kläningen ser lite konstig ut bara för bilden är så liten men den ser normalare ut irl , köpte en till sån fast svart också och ett par knästrumpor (:  aja ska sova och läsa lite i min tidning .

Kommentarer
Postat av: MOLLY

VART HITTAR DU ALLA FINA KLÄDER? HELT SJUKT ASSÅ! hahah :)

2008-07-22 @ 13:37:11
URL: http://ilovesis.blogg.se/
Postat av: Denise

tack:)

2008-07-22 @ 15:00:10
URL: http://ribqa.blogg.se/
Postat av: LINN

yes, gossip är bara bäst !

gud vad snygga kläder alltså !

vart har du köpt klänningen ? :]

2008-07-22 @ 21:27:57
URL: http://mysigast.blogg.se/
Postat av: f

molly: haha alla fina kläder ? ^hah men dem där köppte jag på gina tricot . dom har grejer här i göteborg jag inte sett hemma i sthlm (;



linn: ha ah! nej men tack , har köpt den på gina tricot ! :)

2008-07-23 @ 01:36:57
Postat av: bella

vart har du köpt den svarta som är på andra bilden? (: <3

2008-08-11 @ 15:05:22
Postat av: Anonym

vart har du köpt den svarta som är på andra bilden? (: <3

2008-08-11 @ 15:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0