solat och badat

hej alla söta
har vart ute hela dagen typ , men nu gick solen i moln så det vart kalt /:
aja iaf vi hade en stor luftmadrass i polen som täckte typ allt vatten , nästan lika stor som poolen alltså.
hah det var kul jag låg där och solade man behövde inte  blir blöt man bara låg dära .


men sen vart det lite varmt och jag provade att ställe mig  på madrassen , hahah men det skulle ja inte gkjort jag ramlade i med huvudet före , haha kalt det vara bara 23 grader i poolen . haha men endå ganska skönt faktiskt ,.
aja nu ska ja åka ska köpa en vit tshirt till min svarta kjol heh ^ och sne knästrumpor tror ja ,
juste ikväll ska ja se på kung fu panda också . så puss så länge


 min pool . haha ^ i wish .

Kommentarer
Postat av: Cecilia

haha tack s¨mycket :D

2008-07-22 @ 14:57:09
URL: http://missvidecel.blogg-se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0